Workshop TikTok
Deze workshop wordt verzorgd door Elise Kaak | Content Marketeer bij Press Play &Foodblogger (@easyculi)
“We moeten iets met TikTok!”
TikTok is voor veel organisaties nog een onbekend terrein, maar biedt heel veel kansen. Het is allang geen platform voor dansjes meer, maar een ultieme marketingtool waar je niet meer omheen kunt. TikTok is het snelst groeiende social media kanaal en werd in 2021 al meer gebruikt dan Google en Facebook. In 2022 waren er al meer dan 4 miljoen(!) Nederlandse gebruikers. Reden genoeg om jouw bedrijf nu zichtbaar te maken op dit viral videoplatform! Eén video zegt immers meer dan 1000 woorden.
Wat gaan we doen?
In deze workshop over TikTok gaan we aan de slag met de do’s en don’t op TikTok. Hoe zet je TikTok in voor jouw bedrijf en welke trends zijn er? Aan de hand van zowel B2B als B2C voorbeelden laat ik je zien wat de mogelijkheden zijn en hoe je te werk gaat. Na deze workshop kun jij aan de slag met het inrichten van jouw TikTok-kanaal.
Let op: bij deelname aan deze workshop wordt ervan uitgegaan dat je enige basiskennis hebt over de app. Download de app dus voor aanvang van de workshop op je telefoon en neem even een kijkje om een beeld te krijgen. Je hoeft nog geen (bedrijfs)account aan te maken.
Waarmee gaan we aan de slag?
- Korte introductie en facts
- Trends
- Praktijkvoorbeelden (B2B & B2C)
- Inspiratie opdoen
Wat levert het op?
Je hebt inzicht gekregen in het nut van TikTok en hoe je het voor jouw bedrijf laat werken. Na deze workshop heb je concrete handvatten om meteen aan de slag te gaan met het inrichten van jouw TikTok-kanaal.
Planning
16:45 uur: Inloop
17:00 uur: Aanvang programma
18:00 uur: Einde programma
Locatie
Stationsplein 26
6511AB, Nijmegen
Aanmelden https://www.startupnijmegen.nl/agenda/tiktok-inzetten-workshop-elise-kaak/
Let op: deelname aan de workshop is gratis. Bij afmeldingen korter dan 24u van tevoren brengen we echter tien euro (excl. btw) in rekening.
Op woensdag 15 februari volgt nog een workshop over Instagram en Instagram reels.